Travian Answers

Lad os begynde med dit spørgsmål

Søg efter besvarede spørgsmål

For at finde et svar skal du først vælge en overordnet kategori og dernæst vælge underkategorier indtil du finder frem til dit svar. Hvis du ikke finder det svar du søger vil du kunne kontakte os direkte.

Jeg har et spørgsmål om...

Flere detaljer:

Søg via. oversigt

Foretrækker du at søge via en normal sideoversigt sådan som du kender det fra dine foretrukne internetsider? Det er ikke noget problem, du kan bruge Answers oversigtsnavigation til at finde dit svar.

[T4.2] Plus Support

Plus Support

Hvis du har spørgsmål om tariffer, betalinger, problmer med guld osv. kan du finde oplysninger om det her og hvor du kan finde dem.


Hvordan sender man en besked til Plus Support?

Der er to måder at gøre det på:

  • Du kan bruge vores ticket-system til at kontakte support. Du finder det ved at klikke på 'Hjælp'-ikonet øverst til højre i spillet og vælge 'Kontakt ingame support'.
Jeg er blevet guld spærret


Dette sker hvis der er problemer med betalinger, feks. negativ booking, får spilleren et email fra chargebacks@travian.com med detaljeret information om hvorfor det er sket. Hvis det sker for dig, skal du sende en besked til chargebacks@travian,com da de er de eneste der kan hjælpe dig med det. Husk Plus Support KAN IKKE hjælpe dig med dette problem. 


Er dit spørgsmål blevet besvaret tilfredsstillende?

Ja   Neutral   Nej