Travian Answers

Lad os begynde med dit spørgsmål

Søg efter besvarede spørgsmål

For at finde et svar skal du først vælge en overordnet kategori og dernæst vælge underkategorier indtil du finder frem til dit svar. Hvis du ikke finder det svar du søger vil du kunne kontakte os direkte.

Jeg har et spørgsmål om...

Flere detaljer:

Søg via. oversigt

Foretrækker du at søge via en normal sideoversigt sådan som du kender det fra dine foretrukne internetsider? Det er ikke noget problem, du kan bruge Answers oversigtsnavigation til at finde dit svar.

Hvordan overføres Guld?

Det er kun guld du har købt, der kan overføres til en anden konto. Guld optjent på anden vis (fra missioner, veksling af sølv osv.) er ikke flytbart.

Derudover, kan du kun overføre guld til andre spilverdener af samme spil og samme landeversion som guldet stammer fra.

For eksempel:

Guld købt på det nordiske domæne (NORDICS1 - ts1.nordics.travian.com) kan ikke overføres til det internationale COM-domæne (COM1 - ts1.travian.com)

Hvis der er særlige regler - f.eks. ved specialservere eller turneringsservere - vil oplysningerne om guldoverførsler til og fra serveren være at finde i annonceringen af serveren på forummet.

Desuden er det muligt at overføre guld fra alle de gamle nordiske domæner - .dk, .fi, .se og .no - til nordics-servere.

Hvordan kan jeg overføre guld?

For at overføre Guld inden en server slutter er du nødt til først at slette kontoen. Under kontoindstillinger hvor du kan slette din konto, kan du også se hvor meget Guld du vil kunne overføre. Hvis du har købt guld for nylig, kan der være en forsinkelse på hvornår du kan sætte din konto til sletning. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager.

Når din konto er slettet helt (efter 72 timer) vil der blive sendt en e-mail til den e-mailadresse din konto var registreret i. 

Bemærk: Kundeservice kan ikke overskrive eller forkorte denne proces.

Hvis du har guld på din konto når en server slutter vil du også modtage en e-mail.

Denne e-mail indeholder et link, du kan bruge til at overføre dit guld, ved at følge instruktionerne på skærmen.

Et guldlink har ingen udløbsdato, det der gyldigt indtil guldet er overført eller den IGM, der skal bekræfte overførslen til den nye konto, slettes. Det betyder at det er muligt for dig at gemme linket indtil en server starter, oprette en ny konto og dernæst overføre guldet til den nye konto. Hvis du ikke ønsker at bruge guldoverførselslinket med det samme, bør du gemme det et sikkert sted hvor det ikke kan blive slettet ved en fejl.

Bemærk: Kundeservice kan kun genskabe overførselslink i en begrænset periode, hvis du mister det.

Hvis du oplever problemer med at overføre guld så brug vores supportværktøj til at kontakte kundeservice med så mange detaljer om dit problem som muligt, så kan de hjælpe dig.

Bemærk: Guldoverførsels-e-mails havner ofte i spam/affalds-mail eller reklamemappen (især Gmail). Kontroller venligst disse foldere, før du kontakter Kundeservice.


Er dit spørgsmål blevet besvaret tilfredsstillende?

Ja   Neutral   Nej