Travian Answers

Lad os begynde med dit spørgsmål

Søg efter besvarede spørgsmål

For at finde et svar skal du først vælge en overordnet kategori og dernæst vælge underkategorier indtil du finder frem til dit svar. Hvis du ikke finder det svar du søger vil du kunne kontakte os direkte.

Jeg har et spørgsmål om...

Flere detaljer:

Søg via. oversigt

Foretrækker du at søge via en normal sideoversigt sådan som du kender det fra dine foretrukne internetsider? Det er ikke noget problem, du kan bruge Answers oversigtsnavigation til at finde dit svar.

Råstofproduktion, kornforbrug m.m.(t4.2 FØD)

Råstofproduktionen for hvert trin af tømmer, ler, jern og korn er fordoblet og med dette kan du opbygge råstoffelter og bygninger i din landsby meget hurtigere. Nu er hullerne hvor spillerne ikke kan gøre andet i deres landsbyer end at vente på råstoffer blevet mere sjældne. Efter 4-5 dage vil erfarne spillere nå +200 indbyggere og 500-800 timeproduktioner af hvert råstof, uden at farme. 

Spillerne kan måske spørge hvad forskellen er på en fødselsdagsserver og en af vores x2 servere, som vi allerede har haft på turneringsserverne.

Det er et godt spørgsmål. Vi ville gerne lave noget lidt anderledes end bare endnu en "Turneringslignende" server, så troppebevægelser og serverens varighed er stadig x1. Varigheden af guldfunktioner, såsom +25% bonus på råstofproduktion og Travian Plus er heller ikke blevet ændret. Det er stadig 7 dage, ikke 3 dage som på speed og turneringsservere.

Samtidig så betyder den fordoblede produktion også at gemmestedes evne til at holde på råstoffer bliver reduceret. Det tager kortere tid før en spillers gemmesteder bliver fyldte. Derfor har vi besluttet at fordoble gemmestedernes kapacitet for at balancere det. Fra nu af er den maksimale kapacitet for gemmesteder 4000 for gallere og 2000 for andre folkeslag. Det er selvfølgelig stadig muligt at bygge flere gemmesteder i samme landsby.

For at være ærlig, så er den tredje del (dobbelt kornforbrug for tropper) en af de mest omdiskuterede ændringer i testfasen. Ikke desto mindre, så var den samlede konklusion: eftersom 2x kornforbrug for tropper kommer sammen med en fordoblet råstofproduktion, vil der ikke være en mærkbar ændring på dette område. Det er kun et spørgsmål om vane hvorvidt en køllesvinger bruger 2 korn i timen i stedet for 1. På den anden side så kan artefakter der giver et lavere kornforbrug måske blive mere eftertragtede.

Featureoversigt: 
Fordoblet råstofproduktion, gemmesteders kapacitet for alle folkeslag samt troppers kornforbrug (gælder ikke helt)


Er dit spørgsmål blevet besvaret tilfredsstillende?

Ja   Neutral   Nej