Travian Answers

Lad os begynde med dit spørgsmål

Søg efter besvarede spørgsmål

For at finde et svar skal du først vælge en overordnet kategori og dernæst vælge underkategorier indtil du finder frem til dit svar. Hvis du ikke finder det svar du søger vil du kunne kontakte os direkte.

Jeg har et spørgsmål om...

Flere detaljer:

Søg via. oversigt

Foretrækker du at søge via en normal sideoversigt sådan som du kender det fra dine foretrukne internetsider? Det er ikke noget problem, du kan bruge Answers oversigtsnavigation til at finde dit svar.

Hvordan overføres Guld?

Hvad er guldoverførsel?

Når en spilrunde slutter, eller du sletter din konto, kan du overføre eventuelt ubrugt, købt guld, du havde tilbage. Du modtager en e-mail med et guldoverførselslink og yderligere instruktioner.

Nøjagtigt hvordan beregnes mængden af overførbart guld?

Når spilverdenen slutter eller din konto settes, konverteres eventuel resterende tids pluskonto eller råstofbonusser tilbage til guldog så sammenligner spillet den samlede mængde guld, der er tilbage på kontoen med den mængder der i alt er købt i løbet af denne spilrunde. Du kan overføre den mindste af disse to værdier.

Med andre ord – du kan overføre så meget som du havde tilbage til sidst, men ikke mere end du købte i løbet af runden.

Hvor kan jeg overføre mit guld til?

4.6 Spilverdener (alle verdener startet efter 15. marts 2021): Guld fra disse verdener kan overføres til enhver anden 4.6-spilverden.

Ældre spilverdener: specielle regler kan gælde. Gamle lokaldomæne-servere (f.esk., Nordisk ts2 eller tysk ts4) tillader kun overførsel til andre lokaldomæne-servere og til de nye 4.6-spilverdener.

F.eks. er det muligt at overføre guld fra den gamle nordiske ts2 til en anden gammel nordisk spilverden eller til en hvilken som helst 4.6-spilverden, men ikke til en gammel tysk spilverden.

Når der er særlige tilfælde (såsom specialservere, turneringer osv.), vil oplysningerne om overførsel til og fra spilverdenen fremgå af serverannonceringen. Der kan være spilverdener, der slet ikke accepterer eller danner guldoverførselslinks, såsom PTR (Public Test Realm)-spilverdenen.

 

“En eller flere spillere fundet på en spilverden, der er udelukket af vores regler”.

Hvis du ser denne besked når du prøver at bruge dit guldoverførselslink, så betyder det at systemet fandt en spiller eller spillere med det brugernavn du angav, men på en spilverden hvortil du ikke kan overføre guldet grundet reglerne ovenfor. Du kan stadig bruge linket til at overføre guld til en anden spilverden.

Hvordan kan jeg overføre guld?

For at overføre Guld inden en server slutter er du nødt til først at slette kontoen. Under kontoindstillinger hvor du kan slette din konto, kan du også se hvor meget Guld du vil kunne overføre. Hvis du har købt guld for nylig, kan der være en forsinkelse på hvornår du kan sætte din konto til sletning. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager.

Når din konto er slettet helt (efter 72 timer) vil der blive sendt en e-mail til den e-mailadresse din konto var registreret i. 

Bemærk: Kundeservice kan ikke overskrive eller forkorte sletningsprocessen.

Hvis du har guld på din konto når en server slutter vil du også modtage en e-mail.

Denne e-mail indeholder et link, du kan bruge til at overføre dit guld, ved at følge instruktionerne på skærmen.

Et guldlink har ingen udløbsdato, det der gyldigt indtil guldet er overført. Det betyder at det er muligt for dig at gemme linket indtil en server starter, oprette en ny konto og dernæst overføre guldet til den nye konto. Hvis du ikke ønsker at bruge guldoverførselslinket med det samme, bør du gemme det et sikkert sted hvor det ikke kan blive slettet ved en fejl.

Bemærk: Kundeservice kan kun genskabe overførselslink i en begrænset periode, hvis du mister det. Vi kan ikke hjælpe, hvis der er gået månedsvis. Hvis du har nogen problemer når du prøver at overføre dit guld, så brug supportværktøjet til at kontakte kundeservice, som kan assistere dig.

Bemærk: Guldoverførsels e-mails ender ofte i spammappen i mailsystemet eller i mappen 'promoveringer' (især Gmail). Tjek venligst disse mapper før du kontakter Kundeservice.


Er dit spørgsmål blevet besvaret tilfredsstillende?

Ja   Neutral   Nej